by



Jestem Alicja i to Mój świat, tylko Mój. Świat pełen momentów uczących mnie w jaki sposób  żyć i postępować wobec innych. To zarówno świat szczęśliwych chwil, jak i tych pełnych bólu, wszechogarniającej melancholii, a także  cierpienia.
Jestem Alicja, kilogramy tkanek, mięśni, kości. 
Mam dwoje oczu, które czasami wolałyby nie widzieć, dwoje uszu, które często wolałyby nie słyszeć oraz usta, które często milczą.. Mam jeszcze gdzieś serce pełne wrażliwości, której nie powinnam pokazywać, bo to tak bardzo boli.
Mam nadzieję, że spędzisz ze mną tych kilka chwil,  na sekundę uciszysz swe myśli.
Właśnie w tym momencie otwieram przed Tobą serce połączone złotą nicią z duszą To najcenniejsze co mam, więc proszę uszanuj je.
Jestem Alicja, a to Mój świat i Kocham Cię kimkolwiek jesteś, to dla Ciebie piszę.

https://www.youtube.com/watch?v=EcECR_W3XCw